LETS ZIKR EVERY BREATH


I made this widget at MyFlashFetish.com.

EVEN A FISH ZIKR TO AR-RAHIM

0

MUET REGISTERATION

Posted by momo on 1/21/2009 12:30:00 PG in



KRING!!!,tepat kol 6.10 a.m aku dikejutkan oleh bunyi yg paling aku menyampah selain bunyi bising org pompuan menyanyi di pentas..Alhamadulillah bangun gak aku,syukur Ya Allah aku masih diberi nafas untuk terus hidup dimuka bumiMU..terukkan bgn lambat,he3 malam tu x qiam,coz tido lmbt..sabtu joint progrm berkayak sejauh 13 k.m ..memang penat,malamnya meeting bersama Mpp baru..kalau org lain aku tanya memang balik tu terus pengsan atas katil..
terima kasih Ya Allah atas kekuatan yang diberi..
After subuh kami terus bersiap ke pejabat pentadbiran.dahlah aku terlepas masa ari jumaat aritu untuk berebut amik borang MUET,kali ini aku pasti dptnye..InsyaAllah..ni plan je lah..
So pagi isnin 19 .1 tu aku dgn syam"romate" dgn cuaca masih gelap dan bunyi katak masih mengatak-ngatak.jam loceng kat kolej berdering2..... kami ke pejabat pentadbiran..
'YA ALLAH , RAMAINYA ORANG' ,aku ckp agak kuat,,memang ramai ..nearly 300 people sedang beratur depan pejabat tu..nak tau ada yg datang n beratur dari kol 4.45 pagi..aku tanya solat katne ,depa kata kat foyer library..bukan solat subuh je boleh tapi qiam pon sodap nih!.

urm makin masa nak menjelang kol 7.30 makin bertambah orang nak amik muet,opis bukak 7.30,so memang penatlah,lapar,bersesak2.
bila pak guard nak bukak pintu,semua bersesak ke depan pintu,sampai ada yg terhenyak ke pintu,ada yg menjerit:HOI BERATURLAH,JGN POTING Q"AKU DTG B4 SUBUH TAU",tapi kata2 dia ibarat mencurah air kedaun keladi..aku pun terpaksa bergerak ke pintu,coz takut abis borang..kalau dirakamkan memang macam demonstrasi MUET plak..he3

7.30 a.m ,pintu dibuka dgn keciknya oleh guard ,aku memegang erat syam agar dia x terlepas..sebab memang susah..tapi syukur akhirnya kami antara org terawal masuk ke dalam opis untuk amik borang..Maha Suci Allah,kami agak2 memang x dpt sebab terhad pada 130 borang je..tapi dapat >Perancangan Allah Paling best..

So x taulah camne dgn org2 yg datang awal pagi dapat ke x? Wallahualam,,InsyaAllah kamu akan dapat balasan baik nanti...kalau meninggal masa kana rempuh untuk amik borang Muet tu agak2 dapat pahala syahid x?wallahualam..pikir2 lah sendiri...

aku harap2 semuanya dapat band yg bagus ..he2 kalau ada band 7 pun aku nak...nak wat camne sampai band 6 je...doakan ye kami dapat cemerlang..tapi memang inilah antara jihad dalam menuntut ilmu..baru je amik borang,blom nak examnye...he ngeri plak..

0 Comments

Catat Ulasan

FOR MY BELOVED ABAH N MAK

TO THINK FUTHER

BUAT KUNTUMAN BUNGA DUNIA

Copyright © 2009 TOWARD ISLAMIC GENERATION All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.