LETS ZIKR EVERY BREATH


I made this widget at MyFlashFetish.com.

EVEN A FISH ZIKR TO AR-RAHIM

0

AHLAN WASAHLAN ke dalam blog saya...

Posted by momo on 1/18/2009 11:41:00 PTG in
Alhamdulillah..Syukur Ya Allah,,18.1.2009,ahad 10.45pm.Tarikh bersejarah aku dapat gak wat blog yang x seberapa ni


memang macam2 kerenah ..wireless x kuat lah,busy nak siapkan assignment ,roomate pun byk x siap lagi sibuk2 tanya soalan apa nak disiapkan..dia pun busy gak..tapi syukur berkat keazaman dapat gak kusiapkan,sambil dengar radio Ikim..




memang dah lama nak wat blog sendiri after tgk blog sahabat2 lain..tapi x tau nak wat,isk2 xde sapa nak ajar..tapi akhirnya,aku cuba2 gak,rupa-rupanya kacang je..

Actually ada je ramai friend yang suruh aku wat blog ,,aku cakap InsyaAllah aku cuba,,nah da siap pun,ha jgn x singgah plak blog saya.

Teringin gak nak share pengalaman hidup sebagai pelajar,anak,kakak,adik,daie, dan hambaNya..




So pada sesiapa yang nak komen..Tafaddal..ana masih belajar mengarang...

0 Comments

Catat Ulasan

FOR MY BELOVED ABAH N MAK

TO THINK FUTHER

BUAT KUNTUMAN BUNGA DUNIA

Copyright © 2009 TOWARD ISLAMIC GENERATION All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.