LETS ZIKR EVERY BREATH


I made this widget at MyFlashFetish.com.

EVEN A FISH ZIKR TO AR-RAHIM

4

SABARLAH WAHAI DIRI...

Posted by momo on 4/04/2009 07:37:00 PTG in





Syam handphone ana rosak.esok kita pergi betulkan kat taman maju ye..
esoknya pagi..
jom pergi nak tak! petang boleh tak, ada kerja nak buat..oklah petang ye urm boleh lah kita makan roti canai sekali.
nanti ana tanya sesiapa yang ada motor nak pinjam ..boleh pergi banyak destinasi..kalau naik bus uitm tempat2 tertentu je yang boleh turun.

calling ... Salam Razak boleh pinjam motor x? nak pergi kedai nak betulkan handset..
aku ok je..bila..petang ni..lepas asar..
Nak amik kat mana..kat Blok bidara ye.. ok...
tapi kan cat brek x makan tau..yelah yang bawak pun syam , diakan power bwk motor weng2.

Plan yang dah dikira baik...Aku ni tengah agak tension je hari ni..Dengan nak Final exam...tu x pa lagi ada gap 10 hari..
Tapi aku start lah pagi tadi dengan membaca subject Investment(maf 380).Testnya isnin ni...Tapi sikit je..suku chapter pun x abis...hu3..camne ni..nak baca tapi kenapa macam x masuk je..waaaa..

Then aku pun buatlah web...kena present rabu depan..Dah lah x de group , wat sorang2 ..memang mantap aku kena siapkan..romate aku relax je keje web x yah busy2.aku ni semua kena buat.jelous gak, tapi x pe ni tarbiyyah..Insya Allah time present nanti aku akan buat yang terbaik.. KERJA MEMANG X PERNAH SELESAI..esok ada grouping..moga2 aku sempatlah baca maf n siapkan website..


berbalik pada plan nak pergi ..Azan asar dah berkumandang..kami pun bersiap2, aku pun start telepon razak guna phone roomate ..eh apsal x jawab2 ni..hu2.banyak kali tak jawab..
camne ni syam..nak pinjam moto kat budak lain,malu...dah janji nak pinjam moto dia...
WHY...WHY...WHY..

aku pun macam marah lah juga..duk lah mengadap blog , web, buku..rasa seronok pula baca blog orang..tgk pula blog sahabat yang baru best pula..duk jordan ada , uia ada, um, ..mcm2 lah..dah kawin,single, mcm2 kos,main salji ada..he3..rasa hilang sikit amarah ni...

nak tahu,aku pun sabarlah kalau2 dia akan call balik..tapi xde apa2 feedback..waa dia ni pergi mana..Last2 sampai kol 6.15 aku tunggu, tiba2 hujan pulaaaa...waaa..aku macam nak menangis dah..hujan pula, Ya Allah sabar jelah..tunggu punya tunggu x berhenti2 sampailah kol 7 mlm..masih renyai2..hu2..dahlah tu..
Syam jom pergi dining beli nasi..lapar pula..ok .

Akhirnya beli nasi kat dm dengan menngunakan kupon fatimah,dia suruh belikan makanan n belanja terus aku..
senyumlah diri walaupun pahit...
Nak tahu kenapa sedih sangat, aku dah plan nak baiki phone , nak berjalan dengan roomate naik motor, nak ke kedai mamak untuk makan roti canai yang xde langsung kat uitm perak ni..so kami ni suka bebenar roti canai tu,,hu2 dah plan nak makan sama2 kat luar..then aku nak tapau mee goreng mamak..kat sini mana ada..bukan sebab aku suka masakan mamak..tapi jarang ada , n lapar dia akan jad sodap..plan pula nak beli stationary aku yang dah abis..syampooo..mcm2 lagi..

TAPI macam mana nak buat , Allah tak izinkan..InsyaAllah esok pula nak cuba pergi kedai ..harini aku x study langsung.adik usrah aku pula sangup pinjamkan enset lama dia untuk aku guna for temporary..tengkiu dik..moga saya dan sahabat2 yg baca diberikan kesabaran yang tinggi..aku tengah meluahkan perasaan di blog ni..hu2, lega sikit..

baru je lepas makan, dah dapat henset adik usrah, so malam ni meeting, x pe kot masa yang ada perlu dimanfaatkan untuk gerak kerja islam juga..

sebenarnya malu gak nak citer aku stress sebab benda yang kecik, tapi aku tetap manusia..masih lemah ..dambakan kasih tuhanku...moga2 sahabat2 juga begitu..



now , AKU DAH NAMPAK HIKMATNYA X DAPAT PERGI KE BANDAR U,SEBAB KALAU AKU PERGI MESTI BASAH KUYUP ATAUPUN PERKARA YANG LEBIH BURUK DAH BERLAKU..SIAN ROMATE AKU,DIA DAH BANYAK BERKORBAN UNTUK AKU..TQ SO MUCH SYAM..ALLAH SAJALAH YANG AKAN MEMBALAS JASAMU..







sem akhir ni memang kena pandai urus masaaaa.....wallahualam..jangan gelak ye saya tulis nthah apa2 ni..LEGANYA HATI INI..

4 Comments


tarbiyyah...kdg2 perancangan kita x selari dgn perancangan Allah...dah tau ke knp razak x angkat2 telepon?


Alhamdulillah semuanya ok je ..esoknya dapat dah moto..malas nak tanya kenapa x angkat..husnuzon..sekarang ni dah ok je handphone tu..razak yg tolong amikkan..kena charge 35

Tanpa Nama says:

ayoo...naik moto nk makan roti canai ngn rumet..
xdpt pg sbb tak cadang nak blanje adik2 kat sini..haha..
len kali kne masukkan dlm perancangan..hehe
kak..jom naik banana bot pas exam kat tluk batik..huhu

-abi-


amboi2..nak kenakan akak ke..akak x masukkan plan yg simple tu coz ada plan yg lebih best untuk kome..kalau akak nak belanja semua..gugurlah rambut akak..hu3..yeke nak naik banana bot, tapi kucing takut air..hu3

Catat Ulasan

FOR MY BELOVED ABAH N MAK

TO THINK FUTHER

BUAT KUNTUMAN BUNGA DUNIA

Copyright © 2009 TOWARD ISLAMIC GENERATION All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.