LETS ZIKR EVERY BREATH


I made this widget at MyFlashFetish.com.

EVEN A FISH ZIKR TO AR-RAHIM

1

ALAHAI EXAM

Posted by momo on 3/30/2009 06:06:00 PG in


Sedihnya aku sekarang susah sikit nak update blog.dengan kerja melambak-lambak,program yang baru je abis , test pada 3, 6 dan 9 /4 ni.. disusuli pulak dengan final exam lagi 3 minggu.


Banyak je cerita yang nak dikongsi,tapi cukuplah sekadar yang mampu.

exam aku akan start pada 23/4/2009,


24/4 ,27/4,30/4 dan 5/5 ni lah tarikh2 exam aku..MUET pulak dalam 5,6 n 7/5..wah ni dalam sejarah aku ada gap exam yang sedikit sepanjang 3 tahun aku belajar. hu3, bila ada orang tanya bila final start..aku pun cakap lah tarikh2 ni..aduish sadisnya kita kan..dahlah final sem ni ramai yang selalu sangkut paper.yang gap x sampai sehari tu semua nya subject membaca..takutnya..



cukuplah sekadar tu je luahan aku.x dapat nak cerita lama2..Harini pun ada quiz n x sempat abiskan 4 chapter lagi..aku tulis ni pun time azan subuh tengah berkumandang..oklah nak solat ..salam..



aku menanti tarikh 5/5/2009..my last final exam..jom kita be happy..he3..

sumerei yang dah busy...

1 Comments


salam 'alayk...udah mahu xm ya...binnajah!...

ambil muet?...ana pun sama, baru nak ambil muet...tu pun sbb syarat utk grad...adui...malaihnya

Catat Ulasan

FOR MY BELOVED ABAH N MAK

TO THINK FUTHER

BUAT KUNTUMAN BUNGA DUNIA

Copyright © 2009 TOWARD ISLAMIC GENERATION All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.