LETS ZIKR EVERY BREATH


I made this widget at MyFlashFetish.com.

EVEN A FISH ZIKR TO AR-RAHIM

0

Selamat Tinggal MY LECTURERS

Posted by momo on 5/08/2009 03:43:00 PTG in




ENTAH SAPA PLAK MY NEW LECTURER



Setiap yang bertemu pasti ada perpisahan..



macam sedih je ...



Taklah sangat...cuma ...



apa dia...agak terharu je...



oh..ate kenape?(loghat orang bota?)




hu3 , sedih nak tinggalkan Uitm Perak ni!



banyak kenangan yang dapat kat sini..



hah tu sedihlah tu...tak juge..abisss..



gembira pun ada...hmnnn...mesti gembira nak further degree pulak ke..



tak...gembira dah abis exam....minggu yang sangat menyeksakan...tidur tak cukup..makan??



aku rasa bertambah2 kot..yelah time strees banyak plak makan..hu3..



oh.....semalam speaking muet entah apa2 ...tajuk group kami agak susah.."foreign worker"...


aku tiba2 hilang idea...memang sedih..takut pun ada..entah dapat band berapalah pulak ye...


INI MONOLOG AKU JE ..TAK CKP DGN SESAPA PUN..






Alhamdulillah semalam dapat juge aku berjumpa dengan lecturer2, mintak nasihat and besalaman-salaman(perempuan je tau)..sedih gak..mereka sangat berjasa buat diri ini...


senarai my leturer and sedikit descriptionnye..


THANK LOTS FOR BEING MY LECTURER


1)EN.ZOOLHELMI-ajar aku Accounting Information System..masa sem 1 dan akhir




2)Puan Naimah Zaini- lecturer yang pernah memenangi anugerah lecturer terbaik dalam pengajaran pada tahun lepas...mantap..dia mengharumkan fakulti kami..haa..dia ajar aku Account and cost accounting masa part 1 and part 4..



3)Cik haslinawati--lect yang sangat comel..ajar aku account part 4 and audit sem ni.dia ni memang seorang yang memahami hati remaja..paling best tengah kami kuiz dia boleh cakap..hey girl..stop dulu , pergilah ke gerai unit kaunseling tu..i tambah half hour..kami pun dengan gembiranye pergilah ke gerai tu..ayat biasa" eleh gagal paper pun bukan mati..next sem datang lagi.." eleh rilex lah ,berpoya-poya dulu"..kelakar pun ada..tapi dia antara lecturer yang disayangi oleh kami...





4) Puan wan roshaini wan Ali- ni lect aku sem ni.orang kelate..ajar Investment..yang paling best dgn puan ni, dia sporting kot..kadang2 kami ni memang agak nakal..time kelas dia ada yang online time kelas kat lab..puan rilex je..tak marah...maaf puan..ampunkan kami..saya pun ada gak wat..




5) Puan Yusnaliza Hamid..My lect sem lepas ajar akaun..wah lect ni memang caring sangat kat aku n student lain..kadang2 aku agak malu n takut padanya..dia seorang yang tegas but friendly..aku pernah je kena marah, kena tegur, hu2 tersengguk2 dalam kelas..hu3 , malunye pada puan..kalau puan tak cabar aku dlm subject ni..mesti aku dah repeat.."masa test 1 , puan ada cakap, i dare you" ok....aku jwb..Alhamdulillah dpt gak 72..ok lah tu...Saya suka puan punye English..mantap...





6) Cik Masyitah --my taxation part 5 and accounting part 6..seorang yang ceria, suka bercerita..paling best byk ilmu..ada Acca..memang aku kagum dengan dia..well time last day aku x dpt bergambar dgnnye sebab demam..hu3, tapi Allah ganti dengan dpt bergambar waktu malam pra graduan...best





7) Puan Marina Ibrahim...isteri kpd ustaz fakrul anuar ni memang best n sporting gak..ajar aku subject Maf 33o..memang aku terus minat maf..faham..dpt A terus..he3.Terbaru..dia dapat anak kembar bernama ..mukmin n muslim..sedap kan...saya tanya nape pilih nama tu..pendek je..


ala..senang nak panggil..n senang ingat..cuba tgk iklan.."belilah ubat gigi mukmin..untuk orang muslim"..kami terus tergelak..ni kelebihan puan..nak bagi kami senang ingat , dia akan bercerita..n memang related dgn apa yg diajar..




8) Puan Ilmiah ...Seorang yang bersemangat..i love her voice n karisma..memang best..dia ni ajar..ayat yang dia selalu guna.."saya tak pentingkan jawapan anda , tapi cara awak menjawab n principle yang awak pegang"..back tu the principle...dialah yang buatkan aku nak dtg awal ke kelas...ada sebabnyee...x leh disclose..tapi sedih x sempat jumpa ..kali terakhir jumpa lepas exam taxation..dia punye subject..






9)Puan Zarina Salim---ajar economy...start dari dialah aku mula berminat dengan subject ecoomy..hu3..tapi masa degree dah apply accounting...



10) Sir Noruddin-My english lecturer...Acting like a father..ayah Puan Adura..memang best dengan dia..full of experience..senior lecturer..bayangkan ..anaknye pun lecturer kat sini..Ayat yang aku takkan lupakan.."Anything Happen in our life...Back tu Allah". dengan penuh gayanye..aku dulu selalu ikut ayat dia...masa jadi fasi n naqibah..apa2 yg berlaku kembali pada Allah...hu2..



11)Puan Ainul mardiah--my lecturer economy..Baik sungguh..last aku jumpa dengan dia..dia tanya ..ada lagi kamu kat sini..ingatkan dah abis..."taklah puan ni sem akhir lah ni"...DOAKAN KAMI PAST SEM NI...JGN ADA SANGKUT PAPER.....





11) Puan Aziah azizan- my lecturer english..acting like a mother...kami semua suka kat dia..memang aku selalu mintak nasihat dia time kelas dgn dia dulu...kami ada english sampai part 4 je..





12)Puan Suryani...hah ni lecturer yang selalu kenakan aku kat dlm kelas cost accounting sem lepas..memang kelakar..semalam aku berjumpa dengan dia...dia giving me advice yg amat berguna...tak kesahlah awak dicampakkan ke branch mana, asalkan diri awak..Masa tu aku confious nak futher account kat uitm mana, perak? arau? melaka.?kalau boleh.tak nak....pahang?terengganu? shah alam??wah byknye...aku tawakkal je kot..mana Allah nak campakkan aku...hu3..kalau dpt perak..jumpalah lg lecturer aku nih...





Ustazah Salma,Ustaz Supani,ustaz Fauzee> ni semua ajar Aku subject CITU...byk ilmu aku dpt dari depa..paling best senang dpt A..sebab bahasa melayu..hu3.."PPMSI"KE??




..banyak pahit manis kami semasa menjadi student mereka ni...sedih, takut, gemuruh time nak present, menangis sebab fail paper, tertidor time kelas, mcm2 lagi..banyak lagi lecturer yang aku tak ingat nama mereka..yelah berapa puluh subject..ada je lecturer ajar aku byk subject...maaf ye lecturer2 aku yang kusayangi..i will miss u all..".selamat hari lecturer"


create sendiri....he3




p/s- doakan kejayaan anak didik mu ini..moga segala usaha kamu sebagai pendidik akan sentiasa mengalir pahala kedalam tabung akhirat ...love u all kerana Allah...muah...



from ur modest student..


Siti Khadijah Ismail




TERUSKAN PERJUANGAN..DUNIA BARU ISLAM..





0 Comments

Catat Ulasan

FOR MY BELOVED ABAH N MAK

TO THINK FUTHER

BUAT KUNTUMAN BUNGA DUNIA

Copyright © 2009 TOWARD ISLAMIC GENERATION All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.