LETS ZIKR EVERY BREATH


I made this widget at MyFlashFetish.com.

EVEN A FISH ZIKR TO AR-RAHIM

0

Malas....

Posted by momo on 8/14/2011 09:40:00 PTG in


As
salamualaikum...akhirnya....hampir 2 tahun aku stop blogging...InsyaAllah...nak start balik...yang simple dimple...tapi menarik.

bulan ramadhan,bulan mulia ni yang tetiba buatkan aku nak berblogging...selalu sangat baca blog orang,untuk ilmu sampai my blog sendiri pun dah segan nak bukak...he3...terukkan,sampai password hampir lupa dan cara nak log in pun amik masa nak bukak...dah lupa...ni pun post ntah apa2 ....
sekarang ,aku pun dah nak abis study dah...last post time aku semester baru degree...now dah sem akhir dah ni...moga terus diberi hidayah untuk menulis...
Maafkan saya my bloggers...
sepanjang cuti ni saya tolong my along(akak)...untuk meniaga bazar...jom2 datang beli popia,roti jala,bubur2 dan kuih cara yang enak2...seronok bah....
selamat berpuasa ye...
momoren...

0 Comments

Catat Ulasan

FOR MY BELOVED ABAH N MAK

TO THINK FUTHER

BUAT KUNTUMAN BUNGA DUNIA

Copyright © 2009 TOWARD ISLAMIC GENERATION All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.